Adatkezelési információk

Technikai információk

Amikor meglátogatja oldalunkat, akkor automatikusan információt kapunk az Ön által használt eszközről: így a látogatás időpontját, látogatott oldal elérését, eszközön használt böngésző, néhány esetben a mobiltelefon típusát, illetve az Ön IP címét. Tájékoztatjuk, hogy az oldal fejlesztése és védelme (biztonság, hibakeresés, csalás megelőzése) céljából, legfeljebb 90 napig a látogatásáról az alábbi adatokat tároljuk:
- Látogatás időpontja
- Látogatott oldal címe
- Böngésző típusa. Egyes mobiltelefonok esetében ezzel az információval együtt megkaphatjuk az operációs rendszer, a szolgáltató és / vagy a telefon típusát is.
A tárolt technikai információk önmagukban nem alkalmasak személy azonosítására. Bővebb információt az adatkezelési szabályzatunkban talál.

Kereskedelmi tevékenység, reklámok

Az oldalon reklámot nem jelentetünk meg, az adatokat kereskedelmi célból nem adjuk tovább.

Felhasználó eszközés tárolt információk (sütik)

Tájékoztatjuk, hogy oldalunkon nem használunk sütiket, az Ön eszközén nem tárolunk a látogatásával kapcsolatos adatot.
Operett Színház
Richard Rodgers - Oscar Hammerstein II.: CAROUSEL - Liliom

(Nincs repertoárban)

Molnár Ferenc Lilioma, a vagány, de az élet dolgaiban nehezen eligazodó hintáslegény és a feltétel nélküli szerelemmel szerető kis cselédlány története a magyar drámairodalom egyik legmeghatóbb és legmegrendítőbb darabja.

Nem véletlen, hogy a művet korábban Puccini és Gershwin is szerette volna megzenésíteni, ám a jogokat az író csak később, amerikai emigrációja idején adta oda a New York-i Broadway egyik legendás szerzőpárosának. A zeneszerző Richard Rogers és a librettista Oscar Hammerstein 1945-ben írt musicalt a jólelkű de meggondolatlan városligeti csibész életéről, haláláról és túlvilági kalandjairól.

Bár a zenés változat alkotói a mesét egy észak-amerikai tengerparti kikötővárosba helyezték át, a címszereplőt Závoczki Endréről Billy Bigelowra keresztelték, és néhány szereplő karaktere is átalakult, cselekményében és szellemiségében hiánytalanul hűek maradtak az eredeti prózai műhöz, a 2019-es operettszínházi változat alkotói - Béres Attila rendező, Lőrinczy Attila és Závada Péter fordítók - pedig finoman megpróbáltak visszacsalni valamennyit Molnár Ferenc briliáns nyelvezetéből.

A Carousel több mint hetven éves története során újra meg újra sikerrel hódította meg a világ nagy zenés színpadait; a Time magazin 1999-ben a huszadik század legjobb musicaljének választotta, s kivételes népszerűségének különös példája, hogy a mű legnagyobb slágere, a You?ll Never Walk Alone? nem csak a végzős amerikai egyetemistákat köszönti minden diplomakiosztón, de a Liverpool futballcsapatának fanatikus szurkolótábora is himnuszául választotta, és a csapat valamennyi mérkőzése előtt több tízezer ember énekli teli torokból.

A darabot már levették műsorról, ezért értékelést már nem jelenítünk meg.


A színdarabot csak néhányan értékelték.

Ezt a darabot is nagyon vártam, mert imádom Molnár Ferenc műveit. Hááááát....ugyebár Molnárnak is lehet rossz időszaka, ráadásul ezt eladta, és mások hozták össze belőle ezt a zenés őrületet. Majd valaki egyszer mesélje el, hogy miről szól, mert számomra semmiről. Klassz színészek szenvednek a színpadon a cselekménynélküliségtől és a csapnivaló daloktól. Amitől híressé vált a darab: a Liverpool szurkolók dalától, az egy gyönyörű dal. Viszont az a legvégén van! :(
 Mónika

Aki a komolyabb darabokat, sok prózát szeretne látni az Operettszínházban annak ajánlott megnézni. Vannak benne vonatatott részek,de ha sikerül jó színészt kifogni akkor szerencsére bírható lesz. Ez kb 15 perc próza az első felvonásban. Van benne minden, még balett is. Egyszer mindenkinek szerintem látnia kell.



2019.AUG
05
Darabjellemzők:
#Operett  #Zenés 
#Operett Színház
Ajánljuk:
Bábszínház: Holle anyó
A klasszikus mese különleges bábtechnikával előadva.
Operett Színház korábbi bejegyzése:
Operett Színház: Virágot Algernonnak