Amikor meglátogatja oldalunkat, akkor automatikusan információt kapunk az Ön által használt eszközről: így a látogatás időpontját, látogatott oldal elérését,
eszközön használt böngésző, néhány esetben a mobiltelefon típusát, illetve az Ön IP címét. Tájékoztatjuk, hogy az oldal fejlesztése és védelme
(biztonság, hibakeresés, csalás megelőzése) céljából, legfeljebb 90 napig a látogatásáról az alábbi adatokat tároljuk:
- Látogatás időpontja - Látogatott oldal címe - Böngésző típusa. Egyes mobiltelefonok esetében ezzel az információval együtt megkaphatjuk az operációs rendszer, a szolgáltató és / vagy a telefon típusát is.
A tárolt technikai információk önmagukban nem alkalmasak személy azonosítására. Bővebb információt az adatkezelési szabályzatunkban talál.
Kereskedelmi tevékenység, reklámok
Az oldalon reklámot nem jelentetünk meg, az adatokat kereskedelmi célból nem adjuk tovább.
Felhasználó eszközés tárolt információk (sütik)
Tájékoztatjuk, hogy oldalunkon nem használunk sütiket, az Ön eszközén nem tárolunk a látogatásával kapcsolatos adatot.
Epizódok egy művész életéből - ez Berlioz 1830-ban bemutatott Fantasztikus szimfóniájának alcíme, melynek szellemében e koncert fantáziacíme is lehetne akár: epizódok három művész életéből. Az 1923-ban, a Buda, Pest és Óbuda egyesítésének félévszázados jubileumát megünneplő koncertre szánt Bartók-mű, a Táncszvit elsőre bizony közömbös és értetlen fogadtatásra talált, s egyúttal le is árnyékolta az ugyanekkor bemutatott Psalmus Hungaricus rögvest elsöprő sikere. Dohnányi Ernő ellenben élete egyik legnagyobb diadalát aratta, méghozzá zeneszerzőként és zongoristaként egyaránt, amikor 1914. február 17-én, Berlinben útjára indította máig legnépszerűbb művét, a Gyermekdal-variációkat, amelynek középpontjában a számunkra Hull a pelyhes kezdettel ismerős, ám eredendően francia dalocska áll. A zenei humor és a virtuozitás talán legnagyszerűbb közös példáját e koncerten a legutóbb a Montreáli Nemzetközi Zongoraversenyen győzedelmeskedő Fejérvári Zoltán szólójával hallhatja majd a közönség. „E franciában egy egész Beethoven rejtőzik, de azért kötnivaló bolond. Nekem nagyon tetszett minden” - írta Berliozról a Fantasztikus szimfónia párizsi ősbemutatóját meghallgató német romantikus, Ludwig Börne, s ezt az ítéletet talán maga a komponista is elfogadta volna.